FANDOM

Screenshot-3

Социал плугин Facebook

Verbatim — ознака која вам омогућава да додате у вики страница HTML-кода није подржан од стране софтвера MediaWiki. Уз то, можете користити додатке вики/додаци спољних ресурса, као што су друштвене мреже Facebook.
Recurso-psd-diseno-web-gratis-35

Дугме "Свиђа"

Пажња! Ако код мења изглед вики и/или ремети нормално функционисање елемената на Вики странице или алата, ако код се користи за прикупљање и преносе информације о корисницима са стране Вики ресурса, ако код преусмерава кориснике на другу ресурсима вики без упозорења, ако код дистрибуира неовлашћене корисника Вики одбијате cookies, она ће бити уклоњена Викиа особље и ваш рачун може бити закључан на целом простору Викиа. Ако имате било каквих питања у вези са кодом који желите да додате на вики, обратите се путем Викиа Посебно:Contact.

Корак по корак Уреди

  • Врите жељени HTML-код или копирати их на треће стране ресурс. Обично, кодови за плугинс/видгета сајтовима налазе се на страницама "Програмера" или "Подршка".
  • Критике страницу у намеспаце MediaWiki, дајући јој име на енглеском одговара сврси кода. На пример, додатак Facebook може бити FBwidget.
  • Поставите кодни створио страницу MediaWiki. Проверите да ли сте копирали код. Имајте на уму да ознаке попут
    или, имала свој крајњи таг - </div> или .
  • Сачувајте страницу. Занемарити чињеницу да се страница стицање не врло естетски изглед.
  • Ићи на страницу на којој желите да додате HTML-код. Додај назад дослован таг и страна насловима MediaWiki у следећем формату:

<verbatim>FBwidget</verbatim>

  • Не заборавите да обришете кеш прегледача, тако да код ступио на снагу.