FANDOM

Usik64 — корисник руске говорног подручја и украјинског вики.

Карактеристика Уреди

Ова табела садржи преглед активности на свом главном википроектах:

Вики Статус Приклучи
Вікі про Вікі Бирократе 09.12.2012
Світ військового пенсіонера - СВП Оснивач 14.10.2011
Метро 2033 вікі Бирократе 20.11.2012
ОВТ — Озброєння та військова техніка Оснивач 11.11.2013

Овде је сличан таблица својих активности на мање посетио их википроектах:

Вики Статус Приклучи
Вікі Українська Історія Администратор 16.05.2013
The Elder Scrolls Wiki (-uk) Администратор 05.04.2013
Вікі Angry Birds Ua Администратор 31.07.2013
Альтернативи Історії Администратор 22.02.2013
Вікі Fallout Администратор 10.03.2013
Wikis Wiki (ru) Не 08.12.2013
Вики Заједница Не 22.10.2011
Русская История Вики Теглилац

[1]

23.04.2013
Tramwaj Wiki Администратор 21.10.2011
На српском
Садржај вики
Уређај и технологија‏
Викиа политика
Корисник статус
Вики пројекти
Корисники вики

Учешће Вики Уреди

Світ Військового Пенсіонера Уреди

Основан је пројекат 14. октобар 2011, дан наступа на Викиа. Одмах је почео да пише чланке и створити шаблоне. Дуго времена писања чланака. Са појавом других пројеката на Викиа, нагло смањен активност. У лето 2013. писао чланке о вики, спроводи га у бронзи, затим коначно нестао.

Остали учесници у пројекту и није се појавио и Світ Військового Пенсіонера појавио напуштена.

Метро 2033 Вікі Уреди

Придружио пројекту 20. новембра, 2012. Тада је у основи је остављао поруке на зидовима и администратора да мали технички допринос. У фебруару 2013. одлучили да озбиљно преузму пројекат, написао неколико чланака. 18. фебруар, 2013 оснивач вики Гриф додељен Usik64 статус администратору и бирократа касније[2].

Коначно Usik64 постао једини активни учесник. Дуго времена активно писање чланака, али на крају, преселио свој пројекат на свом хостингу ZeWiki, где наставља да развија своју сада.

Вікі про Вікі Уреди

У новембру 2012. фоунд Usik64 пројекат Викии Вики која је почела да активно уређивати. Написао чланке у украјинском, да је неколико нису волели оснивача[3]. Он је убедио странку да се креће све текстове на сајт цреатед би Вікі про Вікі и он му је дао заставу администратору и бирократа.

Први пут Usik64 Пројекат није био активан као, написао леђа широк спектар чланака - до копирате духовите текстове Украјински Абсурдпедии. Међутим, са растом популарности Викиа, он је успео да привуче више учесника са пројектом. Касније, његов пројекат је добио назив домена uk.community, иако централном вики и нису.

На овом пројекту веома активан члан правила створио бројне чланке, референце (неки од којих, међутим, пише у стилу неентсиклопедицхеском) понекад узима интервју. Подржава рад форуму и заједнице портала.

ОВТ — Озброєння та Військова техніка (ОВТ - оружје и војна техника)Уреди

(Српског језика: наоружање и војна опрема) Цреате а вики о војној опреми пало на памет након кликова на заставом руског говорног подручја Военная Техника Вики, која је постала активна у новембру 2013. Први чланак је механички превод са руског пројекта, као и помало СВП и Метро2033.

Следећа Usik64 наставио развој Вики, позвани учесник администрација Tankist.

Остали пројекти Уреди

Остали пројекти су допринели и, али не трајно. Да ли је технички администратор поставља украјинских пројекте, на пример, The Elder Scrolls Wiki (-uk) и Вікі Fallout. Он је вероватно један од најактивнијих учесника језика портала украјинском.

Белешке Уреди

  1. Чињеница да руске историје вики сви учесници који су дали 50 измене флаг хаулер, који су позвани од стране уредника.
  2. Часопис за права кориснику
  3. Приветствую