FANDOM

S.T.A.L.K.E.R. Wiki - украjинскоjезичен википроект, посвећен серије игара «S.T.A.L.K.E.R.».

Историја Уреди

S. T. A. L. K. E. R. Вики је основана 8. јула 2012. године,[1], када је активан учесник на руском говорном верзије Kerm68 одлучио да створи сопствени пројекат. Први дан, оснивач направио 48 измене, стварајући 10 чланака, 5 шаблона и 9 категорија. Његова снага, а такође помоћу неких корисника је написао око 200 чланака. У новембру на вики појавио корисник FRAER, који је показао добру активност и убрзо добио администраторска права. У децембру на S. T. A. L. K. E. R. Вики регистровао још један активни корисник - ТЕХНІК, и са њим током зиме број чланова је порастао на 300. У марту 2013. године помоћник Wildream је предложио да се опорави дизајн вики, су направљене такве промене, као што су: транспарентност страница, истицање везе, интерактивна лого, као и посебну навигациони мени. У мају 2013. године ТЕХНІК такође добио статус администратора, а већ почетком лета на вики је преко 400 чланака. 25. септембра 2014. године на вики дошао учесник Дегтярь, који је направио око хиљаду измене и добио за то је статус администратора. На вики је око 850 чланака.

Управе Уреди

  • Kerm68 — оснивач пројекта, има админ права и бюрократа. Направио више од 3 000 измене[2].
  • ТЕХНІК — други администратор и бирократа вики, има заставу са 22. маја 2013. године. Урадио је више од 2 000 измене[3].
  • Дегтярь — трећи администратор, има заставу са 17. октобра 2014. године. Урадио је више од 2 000 измене[4].
  • FRAER — четврти администратор, има заставу са 16. децембра 2012. године. Направио више од 500 измене[5].

Тренутни статус Уреди

Пројекат се налази на домену "uk.stalker.wikia.com". Има http://uk.stalker.wikia.com артицлес. Пројекат има добар технички дизајн. Многи од ових чланака су довољно облацима, у њима је присутан текст и слике са шаблонима. На Вики је постављен јединствени позадина, фавикон и лого, Wiki Features повезани достигнућа, форум и цхат. Main page добро урамљена, и састоји се од неколико блогова.

Занимљиве чињенице Уреди

  • Ова вики је постао први украјински вики, која је тражила банер.

Галерија Уреди

Белешке Уреди

  1. Пројекат се заснива
  2. Допринос ТЕХНІК
  3. Допринос Vuh
  4. Допринос Дегтярь
  5. Допринос FRAER