FANDOM

NDX — активни учесник руски портал Викиа, администратор Borderlands Wiki и The Binding of Isaac Wiki (на првој показује знатно већу активност).

Је Facebook Connect user.

Биографија Уреди

The Binding of Isaac Wiki Уреди

NDX проверен на The Binding of Isaac Вики 29. фебруар 2012. уз помоћ друштвене мреже Facebook[1]. Он је почео владати у исти дан, прва измена је извршен 29. фебруар 2012, стварајући за вики почетну страницу[2]. Први дан је отпремио огромна броја фајлова, а такође је створио неколико чланака. Након тога је неко време нестао, али је 5. марта 2012 вратио и поново кренуо на уређивању вики. 9. марта 2012 запослени Викиа Brandon Rhea додељује му статус администратора и бюрократа[3]. Под вођством новог администратора пројекат довољно брзо обновљена.

На српском
Садржај вики
Уређај и технологија‏
Викиа политика
Корисник статус
Вики пројекти
Корисники вики

У марту 2012 активност администратор је просек, у априлу, она је већ постала високе, међутим, до маја почела да опада. 3. јун 2012, он је присвојио статус администратора учесник VarVik, 31. јул 2012 — учесник Ksilobait. До краја лета 2012 активност NDX сасвим пао, и он је практично престао владати. 24. новембар 2012 обеспокоенная овим члан Раинбов Фабрика је оставио на зиду порука, у којој је тражио од администратора о разлога неактивности[4]. NDX је одговорио да «„Викиа већ пуна информација о игри“», и он «„наигрался у њега већ“», као и присвојио Раинбов Фабрици статус администратора. У 2013. години је направио прилично мало измене, до 2014. године активност није повећао. 12. март 2014 он је објавио стрип поруку на зиду Раинбов Фабрици, у којој сам поругал га за оно што је она престала да уреди[5].

Borderlands Wiki Уреди

13. априла 2012 NDX придружио Бордерландс Вики. Први правкой написао чланак «Оружје (Бордерландс)»[6], који првобитно има мало текста, није преведен са енглеског језика. Након тога наставио је да пише чланке. У почетку, многи од њих су били не потпуно переведенными, међутим, и даље корисник увео у пројекат довољно користан допринос. Крајем априла 2012, он је изненада нестао и престао владати. 22. јун 2012 забринутог овим The vm је оставио на страници за дискусију (у то време на Бордерландс није било зидова) поруку у којој га је замолио да се врати на вики[7]. Прималац је одговорио већ сутрадан, рекавши да ће наставити да владају сутра[8].

И заиста, 24. јун 2012, он је урадио много нових и измене, иако у принципу, овај дан је пре изузетак, и све лето 2012. године корисник је малоактивен, само с времена на време уређивањем чланка. То, међутим, није спречило The vm 30. јула 2012 доделите му статус администратора[9]. Али, после овог активност новог администратора не само да није повећан, али и да се чак смањио. До краја 2012 NDX практично престао владати на вики. 19. мај 2013, он је био лишен свог статуса. Обновио своју активност NDX само у јануару 2014, када је поново почео да се укључе у пројекат. 6. јануар 2014 The vm вратио му статус.

Други пројекти Уреди

Такође, корисник је правио измене на енглеску верзију Бордерландс Вики, где је у основи проставлял интервики везе[10]. Појавио на BioShock Вики[11].

Опис и карактеристике активности Уреди

NDX довољно често влада на Бордерландс Вики, исправљање и допуњавање различити чланци. Своје чланке ствара ретко. На The Binding of Isaac Вики он готово ништа не ради, појављује тамо само повремено.

Добро поседује вики-ознакама, грамотен. Може креирати шаблоне. Никада не су испунили свој профил ни на једној вики.

Белешке Уреди

  1. Часопис регистрације учесника
  2. main page основана
  3. Часопис права учесника
  4. Ај-иаи-иаи… — Тема:6798
  5. Ај-иаи-иаи… — Тема:18611
  6. Оружје (Бордерландс)
  7. Поруку The vm на страници за дискусију NDX
  8. Одговор NDX
  9. Часопис права учесника
  10. Допринос на енглеском Бордерландс Вики
  11. Допринос на BioShock Вики