FANDOM

Kerm68 — активни члан говори руски Викиа, оснивач украјинском S.T.A.L.K.E.R. Wiki.

Биографија Уреди

Kerm68 први регистрован на Сталкер вики Јануар 17, 2012. Он је постао прилично корисна учесник, јер тада још увек није био вики толико популаран и активан. За тако великог успеха, он је убрзо стекао статус администратора. Јули 8, 2012, он је створио украјинске Сталкер вики. У почетку је то покренуо (мада понекад је помогао Гриф, написао више од десетак радова у то време), али је убрзо придружили и други актери, као што су FRAER. Око јануар Керм одбио администратора на Сталкер вики, објашњавајући да је хтео да подигне украјинске верзије овој вики. У овом тренутку, он је само наставља да влада украјинске Сталкер Вики, често долази до Руске Сталкер вики. Због политичких инцидената у Украјини, након продора владавину једног неутралне тачке гледишта и веома грубим цртама у профилу моје мишљење о томе шта се дешава. Онда је стигло обавештење и исправљена изјаве да «мека». Након тога Kerm68 потребно да показују интерлангуаге линкове само својој украјинског вики.