FANDOM

GreenTachion — учесник руски портал Викиа, владао само на Crysis Wiki.

Биографија Уреди

Crysis Wiki (Црисис Вики) Уреди

На овој Вики учесник регистровано је 20. јуна 2014. године. Први едит то чини истог дана, преузимањем слику једног од пиштоља игре.[1] Први едит у чланку он чини кроз неколико минута, додајући да чланак "Hammer" исту слику.[2] 20. јуна, он пише већ свој први чланак, коју назива "Ласерски циљану ознака (ЛЦУ)".[3]

На српском
Садржај вики
Уређај и технологија‏
Викиа политика
Корисник статус
Вики пројекти
Корисники вики
Она се испостави да је довољно компетентан и квалитетно, са сликама и категорија. 20. јуна је чини још више од десет измене, од којих је већина повезана са преузимањем на Вики слика. 21. јуна, он ствара још један чланак, али такође доноси још три измене у чланку. 22. јуна, он пише већ трећу страницу, не заборављајући при томе да измените и други.

После 22. јуна учесник наставља да измените готово свакодневно, он често пише нове чланке и допуњује већ постојеће. Само недељу дана он ствара више од пет страница, преузима преко двадесет слика и укупно чини више од педесет измене. У јулу активност учесника нипошто не умањује се - он је и даље ствара странице, међу њима се јављају као веома кратке и који се састоји из три-четири реченице, тако и довољно дуге. Међутим, без обзира на честа стварање испод чланака, GreenTachion током дугог времена остаје једини активни учесник на целом пројекту. 15. јула је создет чланак "Коллиматорный нишан", 17. јул - "Нож"[4] 20. јул на Вики појављује се страница под називом "HMG", а 23 - "М12 Нова"[5] Бројач измене учесника попуњава на рачун за преузимање слика на Вики и додај их у те исте чланке.

31. августа учесник ствара своју прву страницу категорије, коју назива "Оружје Цефов".[6]. У њу је касније додаје одмах четири странице. У септембру он ствара још два чланка: "Бајонет" и "ловачке псе (посматрач". Међутим, 16. септембра 2014. године учесник преузима на пројекат једну слику, чини једну едит у чланак, након чега је негде нестаје, након чега више не враћа на пројекат. У овом тренутку учесник је онемогућено на овом пројекту, пошто је на њему више од три стотине измене.[7]

Карактеристике Уреди

Учесника GreenTachion може се окарактерисати као професионалан и добро је власник викиразметкой - он је у стању да преузмете на пројекат слике, рад са шаблонима, додајући и да креирате нове категорије, рад са галеријама. Учесник је владао само на Црисис Вики, међутим, у овом тренутку он је неактиван и тамо. Током неколико месеци је био највише активан учесник на пројекту испред по броју измене како обичних корисника и администратора - за само два и по месеца остварио је на пројекту више од три стотине промена.

Допринос учесника, углавном, састоји се у додавању нових слика, креирању нових чланака, додавање категорија. Учесник је написао више од тридесет нових страница, од којих су многи били истински квалитет.

Белешке Уреди

  1. Прва измена на Викију
  2. Прва измена у члану
  3. Ласерски циљану ознака
  4. Нож
  5. М12 Нова
  6. Оружје Цефов
  7. Допринос учесника на Црисис Вики