FANDOM

Drako Jankovic — просечноактивен члан Алтернативне Историје Вики. Такође, регистрован на енглеском Алтернативне Историје Вики[1].

Биографија Уреди

Алтернативна Историја Викија Уреди

Драко Jankovic проверен на Алтернативне Историје Вики 1. септембра 2012. године,[2]. Први светом Драко је «Свет Нове Немачке Империје»[3]. Касније учесник је почео да ради над «Светом Преживелог Кенеди». Тада је упознао са учесник у Stalin 2, који је касније помогао му је са стварањем различитих светова.

На српском
Садржај вики
Уређај и технологија‏
Викиа политика
Корисник статус
Вики пројекти
Корисники вики

15. децембра 2013. године, Драко Jancovic за «пропаганду режима» добио блокаду, али за кајање је откључана преко 3 минута[4]. Убрзо је између њега и Џорџ Вовком током даљег сукоб, као резултат кога Џорџ Вовк изгубио титулу админ[5].

Будућност Вики Уреди

Члан придружио вики 11. септембра 2014. године, првог правкой попуњавањем свој профил, где писменог огроман текст информације о себи, различите пресуде и листу омиљених цитата[6]. На дан приступања вики учесник ствара неколико страница категорија, а следећи дан — неколико чланака. Дан касније он добија положај модератора ћаскање од оснивача вики Лобачевский. 29. септембра Драко Jankovic постаје интервьюируемым на вики и за питања-одговора ствара посебан чланак «Интервју учесника Драко Jankovich новинама „Поглед“»[7]. Узима интервју Amaninhouse, који је активни учесник Алтернативне Историје Вики, а не Будућност Вики. Питања такође су посвећени алтернативне историје. Значајан допринос Драко Jankovic доноси само у чланку «Eurasian Ренесанса». У овом тренутку учесник малоактивен и има мање од 200 измене.

Галериja Уреди

Белешке Уреди

  1. Страна учесника на Алтернате History Вики
  2. Часопис регистрације учесника
  3. Првих 50 измене учесника
  4. Часопис блокаде учесника
  5. Блог учесника: Drako_Jankovic/Поверење у Ђорђу Вовку
  6. Профил учесника на Будућност Вики
  7. Интервју учесника Драко Jankovich новинама «Поглед»