FANDOM

Counter-Strike Вики - вики о популарној игри Counter-Strike. Без обзира на велику популарност игре, сама вики није тако посещаема, како би могла да буде. У овом тренутку на Цоунтер-стрике Вики http://ru.counterstrike.wikia.com артицлес, од којих је негде 10 су недоделанными.

Историја Уреди

Је основана 31. децембра 2009. године учесник у Pavlovsky, не сделавшем не постоји ни један измене. 29. јануара 2012. године пронађен је админ Азил Fylhtq, који је успешно почео да развија вики. 2. јануар 2013 на вики појавио члан FRAER, која се бави дизајном чланака. Кроз неко време FRAER добио админ права.

До маја на вики с времена на време су нове чланке, обично 2-3 недеље, као и исправлялись и обрађују већ постојеће. У мају је дошло до прскања активности, јер администрација је одлучила да се брзо постигне 100 чланака и књига банер. FRAER и Fylhtq написао један чланак за другом, а 19. маја је поднет захтев за банер. Од тада присуство ПОЛИЦАЈАЦ вики значајно се повећао, али активност је готово није повећао, иако је и објављено неколико нових учесника.

До краја пролећа и тако није веома висока активност је пала и у току друге половине 2013. и почетка 2014. године остала ниска, а број чланака за онај период прилично споро стопе стигли до једне и по неколико стотина. Кратка рафала активности прекинуо дугих периода неактивности, и иако администрација прегледао унето друге промене, сама у посао укључује слабо.

Пројекат постепено изашла из кругова интереса оба администратора: Fylhtq практично није појавио, а FRAER само тестирао нове измене, од којих је не више од пар десетина недељно. На крају вики више од годину дана био "замрзнут", а само понекад неке акције показали анонимы, као вандали, тако и добросовесные уредници. Повремено забредали регистровани чланови, али дуго није остао.

Само у марту 2015 на Цоунтер-Стрике Вики била у стању да се опорави активност: тамо је дошао нови активни учесник NextZed, темељно занявшийся радом на чланцима на ЦС: Глобал Оффенсиве (пре тога је највећи део странице чинили су чланци на CS 1.6). FRAER до тада још није заборавио пројекат, тако да је постао пружи потребну техничку подршку учесник, јер је остао једини спремни да администратор због нестанка Fylhtq.

У овом тренутку на ЦС Вики подржава соразмерная пројекту активности: врши од 5 до 20 измене у дан, написане 1 чланак дневно-два. Пре него потпуно остановленное развој поново иде глатким темпом.

Галерија Уреди

Логос Уреди

Банери Уреди