FANDOM

На српском
Садржај вики
Уређај и технологија‏
Викиа политика
Корисник статус
Вики пројекти
Корисники вики
Осим када је другачије назначено, текст на Викии заједнице (познатих као "wikias") лиценциран под Цреативе Цоммонс " са назнаком ауторство-са очувањем услова 3.0 лиценце (Непортированная (КЦ-на-ЦА).

Неки wikias лиценце за коришћење других, него КЗ-на-SA лиценце. Лиценца се користи индивидуални викиа јасно у футер и/или на страници за уређивање ове викии.

Уређивање на Викии Уреди

"'Wikias кроз ЦЦ-би-СА-лиценца"'

Расте заједнице слободног знања и слободне културе, свим корисницима, измени или на други начин доприносе wikias који користе CC извођача-СА регистарским се слажу да издаје дозволе јавности шире и да их поново користити доприноса слободно за било коју сврху, укључујући и комерцијалну употребу, у складу са HH извођача-SA лиценце. Такво коришћење дозвољено где приписивања посвећује и исте слободе поновну употребу и поново шири се односи на било каквих његови деривати доприноса.

"'Уређивањем или на други начин доприноси викии, који користи КК к-СА лиценцу, слажете се лиценцира било који текст који сте променили или доприноса под ЦЦ извођача-SA лиценце. "'.

"'Wikias кроз ЦЦ-би-лиценце НК"'

Ако мењате или на други начин доприносе викии, која користи цреативе Цоммонс " са назнаком ауторства непрофитна лиценца ("CC извођача-НК"), слажете се са оним што доприноса врши се у складу са ЦЦ би-ЦИТОПЛАЗМАТИЧЕСКОЕ лиценце, под условом отказа су описани на крају овог одељка ("комерцијална употреба напомена"). Имајте на уму да ваши депозити и заједно remixable под ЦЦ извођача-НК лиценцу, али не могу се користити у комерцијалне сврхе Викии корисника.

Резиме CC извођача-НК лиценци, као и са пуним текстом лиценце можете погледати на линковима испод:

"'Уређивањем или на други начин доприноси викии, који користи CC извођача-НК лиценцу, слажете се са оним што доприноса врши се у складу са ЦЦ би-ЦИТОПЛАЗМАТИЧЕСКОЕ лиценце, под условом комерцијалну употребу одрицање."'

"'Wikias кроз ЦЦ би-НЦ-ох лиценце"'

Ако сте промовише или на други начин промени викии, која користи креативне заједнице додељивањем бројева - Некомерцијалну употребу-NoDerivs лиценце ("КЦ-на-НЦ-НД"), слажете се са оним што доприноса врши се у складу са ЦЦ би-НЦ-ох лиценце, под условом комерцијалну употребу КАСКО. КК к-НЦ-НД лиценца је веома сличан СС за ТПД лиценцу, осим што не можете да промените, трансформишу, или да се ослањају на овај посао.

Резиме CC извођача-нц-нд лиценце, као и са пуним текстом лиценце можете погледати на линковима испод:

"'Уређивањем или на други начин доприноси викии, који користи CC извођача-ТНП-аја лиценца, Ви се слажете са оним што доприноса врши се у складу са ЦЦ би-НЦ-ох лиценце, под условом комерцијалну употребу одрицање."'

Ако сте допринети или допринели, у викии, која користи лиценцу, која ограничава комерцијална употреба вашег доприноса (на пример, КЦ-на-НК лиценцу или КЦ-на-НЦ-НД лиценца), да одустане од таквих ограничења Викии коришћење таквог доприноса, и све изведене радове тог доприноса.

Увоз текстаУреди

Ако желите да доприносе које није у вашем власништву или које контролише ауторска права, можете то учинити само ако сте првобитно добили што су таксе на условима компатибилним са лиценцом, који се користе на викии, на коју намерава да пружи допринос. Осим тога, не може допринети викии, која користи лиценцу, која ограничава комерцијална употреба, ако имате ауторска права на такав допринос или иначе имају право на пружање комерцијалну употребу одрицање од права у односу на таква орочења. На пример, не могу да доприносе Садржаја за који сте добили лиценциран под ЦЦ извођача-НК лиценцу викии регулисано да је лиценца ако имате право на пружање комерцијалну употребу одрицање од права у односу на таква орочења.

Ако унесете текст под компатибилан лиценцом, која захтева приписивања, потребно је да, у разумном року (укључујући и један од метода класификације, описан у наставку), навести аутора(е). Где такав кредит се обично издаје кроз странице историје (као што су копије у Викии), довољно је дати атрибуцию у уређивање резиме, који је забележен у странице историје, приликом увоза текста.

Додељивање Уреди

Као сарадник, сагласни сте да се ваш ауторство било којим од следећих начина приписивања задовољава услове лиценце, важећих на ваш Вики-сајт: а) приписивања преко хипервезе (где је то могуће) или упутства УРЛ чланке или чланке који су допринели, б) додељивање преко хипервезе (где је то могуће) или URL-а на алтернативни, стабилна на мрежи примерку који се налази у јавном домену, која одговара лиценце и који даје кредит на начин аутора, еквивалентној кредита, под условом да на овом сајту, или Ц) додељивање кроз упутства списак свих аутора. Било је списак аутора може бити филтрирана за искључење веома мали или неподходящего доприноса.

Нетекстовые датотека Уреди

Под слободном лиценцом или у јавном домену слика одлучно волео да на Викии.

Нетекстовые медије на Викии не треба сматрати доступан под истом лиценцом, текст. Молимо вас, погледајте страницу за опис медиаданных за добијање информација о лиценци сваког конкретног медија датотеке.

Ако сте отпремили датотеке на Викиа, морате да наведете извор датотека, атрибут аутори, и обратите пажњу на информације о ауторским правима, где је то могуће. Појединачне заједнице могу мења и унапређује услове за преузети фајлове.

Користећи Викиа садржај Уреди

Једни Вики садржи информације о Каква лиценца се односи на коришћење текста. Ваша је одговорност да разумеју и поштују ову лиценцу. Текст из спољних извора може да садржи Додатне услове за режији аутора рада, поред тога што је описано на овој страници.

Уз поновну употребу Викии текст, који је био постављен је предмет лиценце, требало би да обезбеди референце аутора, користећи једну од метода класификације, описаном горе, у одељку под називом "приписивања."

Атрибуция пример, када поново користећи Викиа садржај на вашем сајту:

"Овај чланак користи материјал из "Ендор" чланак на Стар варс Вики у Викиа и дистрибуира се под лиценцом цреативе Цоммонс " са назнаком ауторство-ширење на истим условима Лиценце."

Офф-Вики-садржај (на пример, е-поруке, ћаскања и ИРЦ, офф-Вики, форуми и сл) не треба сматрати издаје се под овом лиценцом, ако се то не наводи експлицитно.

Превод Уреди

Ове лиценцирање услови не мора да се мења. Ако постоје било какве недоследности између ових услова и било који превод на друге језике, англоязычная верзија превладати. Линк ће бити додат изнад било које незваничне преводе.

ови услови су засновани на нормама друге компаније; у Фондације Викимедије; и користе се под условима Цреативе Цоммонс " са назнаком ауторство-са очувањем услова лиценце (гледишта аутора).