FANDOM

Agent KM (раније Laybox) — озлоглашени корисник руски Angry Birds Wiki и Либрариес Лосиасх (ово последње углавном састојала анонимно). Има много злонамерне измене.

Допринос (анонимно) Уреди

Маде 9. децембар 2012 у првом едит Либрариес Лосиасх под IP-адресу 188.32.251.241. Додајте категорије у члановима либрариес Лосиасх је првобитно користан учесник док није био у праву да пишу чланке. Он измените у чланцима о секундарног карактера анимираног серијала "Смесхарики" трка у супротности аргументи других учесника[1] али његово дејство је враћена назад и његов често блокирани (са забраном уређивање своју CзP) за неписменост за неколико месеци. Онда је променио IP и наставио својим активностима (такође блокиран више пута), док се он појавио у обзир и не пожурили да Angry Birds Wiki.

На српском
Садржај вики
Уређај и технологија‏
Викиа политика
Корисник статус
Вики пројекти
Корисники вики

Допринос (под својим именом) Уреди

Прво Едит Laybox направио 16. април, 2013 ат руски Angry Birds Wiki. Тамо је почео да периодично владати. Већина његових амандмана била да се створи у пола празна блогове у једној реченици са текстом блесавог (наравно, они су уклоњени).

Писао погрешно, али окривио и низ других учесника у "неписмености". Штавише, Laybox често увредио људе и бред глупе скандале око било чега. Маи 15, 2013 Laybox почео да константно мења у чланку о објектима игара Bad Piggies назив објекта «Колесо с присосками» на «Колесо с вантузами» упркос свим аргументима других учесника, због чега је забрањен корисником Aenn к 2 сата.

Следећег дана, 16. мај 2013 Laybox наставио да гориво сукоб од нуле и увреде учесницима. Након тога је блокиран за годину дана (прва схот) администратор SvetlanaPtrv и за дуго времена није се појавио на Викиа.

Након откључавања Angry Birds Wiki вратити. Владао по мало, углавном коментарима и пишу своје блогове, ако су правила у чланцима, те промене нису злонамерни. Такође често долази до цхат.

После неког времена, променио име у Agent КМ. Повремено ствара кратке блогове које се састоје од малог броја садржаја неки од најава који нису увек обавља.

Допринос други википроекти Уреди

Осим Angry Birds Wiki, Laybox да неке измене и допуне Либрари Лосиасх који је забрањен на дан учитавања погрешну слику. Онда је био забрањен за годину дана за збирним кршења.

Он је такође основао неки Игромания вики, која нема поруку, и ограничено себе да бота, поздрављамо са текстом: «ок хорошо будет расти там будет крутой и так далее».

Неколико амандмани на Вики Сообщества гласање за Angry Birds Wiki на Вики Месец.

Профил Слике Уреди

Белешке Уреди

  1. w:c:ru.losyash-library:Тема:1771