FANDOM

На српском
Садржај вики
Уређај и технологија‏
Викиа политика
Корисник статус
Вики пројекти
Корисники вики
Викиа (енг. Wikia) — ово је бесплатна услуга вики-хостинг, пружа могућност свакоме ко жели да створи свој властити тематски вики пројекат или да учествују у колективном раду на већ постојећим пројектима.

У овом тренутку на Викиа је више од 400 000 сајтова на различите теме: од најпопуларнијих компјутерских игара и тв до научних портала и сајтова о моди.

Викиа настоји да:

Да постане експерт у свему.
Пракса је показала да је заједнички рад даје много више него што је рад једног јединог човека. Викиа пружа управо тимски рад вики заједнице над одређеном темом, што омогућава свима да подели своје знање о одређеној теми, чак и ако се то не уклапа у стандарде друге популарне енциклопедије.
Проширити могућности вики технологије.
Као компанија, Викиа је у првом плану вики технологије. Ми смо покушали да осмисле и активно увести нове инструменте, које ће бити од користи за наше учеснике. Поред тога, обезбедили смо и опис података иновације, да су учесници били у могућности брже их савлада, као и наши запослени су увек спремни да помогну учесницима вики заједнице, да су били у стању да у потпуности оствари потенцијал вики-платформе.
Сајт за само неколико минута.

На данашњи дан Викиа је један од најбољих места за садржај он-лине садржаја, креирање вики-сајт и заједнице. Само неколико једноставних корака и сајт о вашој омиљеној теми ће бити креиран. То ће бити полазна тачка за Вас, и временом Ћете видети, како да сајт ће расти и на њему ће се придружити нови чланови. Спремни да почнете? Направите вики-сајт потпуно бесплатно сада!

Локације и контакти:
Ми смо у San Francisco на адреси:
500 3rd St, Suite 405
San Francisco, CA 94107

За брз контакт са запосленима Викиа, попуните овај формулар.