FANDOM

Проширење ћаскање на страници WikiFeauters

Проширење цхат на страници WikiFeauters

Цхат — је продужетак Wiki Features, који омогућава учесницима учествовати у ћаскања за стране Посебно:Chat. Обогаћивање појавио на Викиа од 2011 и стварање википроекта подразумевано онемогућено. Омогућити и онемогућити је могуће учеснике са администраторским правима на страници «Посебно:WikiFeatures». Проширење је веома популаран и има други по величини функцију у википроектах после експанзије на "Достигнућа".

Уређаја Уреди

  • Општи поглед на ћаскање Wikis Wiki
  • Изван видите приватне поруке

Чат уређен прилично једноставан. Учесници могу писати поруке. Све поруке се приказују у хронолошком реду. Ако сте изасли из цхата или ти "аут", претходно написане поруке нестану из историје поруке. За посматрача цхат Ћаскање Модератори, који именује администратора или бирократе.

Важне Уреди

  • У разговор није важећа вики ознаке, али је URL-линкс даље радити. Такође у цхат, можете успоставити везу преко [[дуплим коцкастим заградама]].
  • Можете писати и упутио-кроз текст је подвучен, потребно је ставити свако слово & # 8 2 2 ; (без размака, јер прецртан) или & # 1 7 5; (без размака, да подвучем).
    • Такође на Интернету, постоје посебне услуге, где можете аутоматски форматирати текст и касније залепите га у цхат.
  • Анонимни не може ући у цхат.
  • Можете да шаљете приватне поруке учесницима ћаскање. У ствари, то је само посебан ћаскање, који може да комуницира са само два народа (ако не желите да пишете личне поруке, можете их искључити).
  • У цхат се налази посебана уредба /me, даје текст посебну врсту. Пре ваша порука ће бити ваш надимак и боју у сиву.
  • Добродошли поруку у администратора цхат да измените страницу MediaWiki:Chat-welcome-message.

Смајлији у цхат Уреди

У цхат, можете додати смајлије, увођење ознаку приказан испод. Администратор може променити или додати нове смајлије на страници MediaWiki:Emoticons.

Смајлије примјер:

  • Emoticon_angry.png
    • (angry)
    • >:O
    • >:-O
    • :(