FANDOM

На српском
Садржај вики
Уређај и технологија‏
Викиа политика
Корисник статус
Вики пројекти
Корисники вики
Укупног складиштење датотека пружа један википроекту могућност да користе датотеке другог, при директном обраћању на име фајла. Подразумевано, конфигурација вики не дозвољава да користите датотеке са других сајтова без претходне преузимања.

Како се то ради? Уреди

"Уједињење" складишта пружа једној вики приступ бази података у други. Као резултат тога, када се односи на датотеку, не постоји на повезане вики, систем ће покушати да га пронађе на "основни" и, у случају успеха, користи га. При томе нема дупликата на "ћерка" вики не ствара.

  • На свакој вики може да се повеже само једну додатну базу.
  • Уједињење је једнострана: база је подељена своје фајлове, али не и обрнуто.
  • Вики може да обезбеди приступ спремишту неколико других пројеката истовремено.
  • Доследна уједињење могуће, али свака вики ће имати приступ само на својој бази.
  • Категорије које се користе на основним вики, не ће бити доступан на повезане.

У овом тренутку, тражи на вики не индексира слике из више база података. Тј. да их додавање кроз визуелни уредник немогуће.

Коме да се обрате за удружење медиахранилищ? Уреди

За спајање медиахранилищ неколико вики треба да се односе на запослене Викиа преко контакт формулар, или на Дописници Викиа. У захтеву треба навести "основни" и "филијалу" вики, као и да потврди сагласност администратора вики на уједињење.

Да ли је могуће да се комбинују базу података моју вики са пројектима Wikimedia? Уреди

Лиценцирање Викиа дозвољава коришћење фајлова пројеката Wikimedia на википроектах Викиа. Ако је тема вашег вики подразумева активно коришћење фајлова, који се налазе на пројектима задужбине Викимедија, можете тражити уједињење у запослене, или Помагача Викиа. сазнајте Више о уједињењу на mediawiki.org.