FANDOM

Титан 1 — средње активан учесник руском говорном Викиа.

Биографија Уреди

7 Days to Die Вики Уреди

Титанијум 1 придружио пројекту 4. октобра 2014. године, тако што први едит у чланку "Верзији Игре"[1]. На овај дан је починио 56 измене, написао неколико чланака, преузимањем пар слика и стварајући једну категорију, такође, апеловао на учесник Sergant1000 шта је са боје текста[2]. У октобру 2014. године је постао показују високу активност, и 24. октобра добија статус администратора. У овом тренутку показује средњу активност. Само на вики направио око 700 измене.

На српском
Садржај вики
Уређај и технологија‏
Викиа политика
Корисник статус
Вики пројекти
Корисники вики

The Elder Scrolls Вики Уреди

Титанијум 1 придружио пројекту 8. септембра 2014. године, тако што први едит на форуму "Зашто здравље, залихе снага и магија опоравити спорије, ако поред непријатељи?"[3]. Већина све измене су направљене на само на форуме и на свом профиле пиц. У основи простору измене уопште није починио. Активност показује малу, али измене чини месечно. Само на вики направио око 700 измене.

Остали пројекти Уреди

Карактеристике Уреди

Титанијум 1 у овом тренутку показује средњу активност. Само на хостинг направио око 5 000 измена[6]. Учесник пише чланке ретко, главни величина чланака око 200 бајтова, ови чланци имају лош дизајн и имају малу величину.

Профил је пројектовао на 7 Days to Die Вики и The Elder Scrolls Вики, они су солидне, али имају лош дизајн. Учесник на ниском нивоу поседује викиразметкой.

Белешке Уреди

  1. Прва измена на 7 Days to Die Вики
  2. Поруку учеснику Sergant1000
  3. Прва измена на The Elder Scrolls Вики
  4. Допринос на Tanki Онлине Вики
  5. Допринос на S.T.A.L.K.E.R. Вики
  6. Бројач измене

Референце Уреди