FANDOM

На српском
Садржај вики
Уређај и технологија‏
Викиа политика
Корисник статус
Вики пројекти
Корисники вики
Најновије вести од инжењера Викиа у нашем недељни преглед:
  • Мени "Подели" ће бити објављено ове недеље, а не током прошле ажурирања, као што смо известили раније. Нови мени - то је саставни део проширеног горњег менија. То ће омогућити да пошаљете линк на вики страницу пријатељу путем е-маил или Твиттер. Такође, у овај мени ће прећи линк "свиђа Ми се" од Facebook.
  • Ове недеље такође бити распоређени додатне теме за Канцеларије администратора, да он више одговара боји вашег вики.
  • Фиксни број проблема са логиком је могуће подесити величину прозора за Претрагу. Сада, ако сте у потрази за страницу из одређеног простора имена и кладите у потрази за префикс овог простора имена, претрага ће сигурно вас на ову страницу. Ако сте у потрази за страну и не пишите предметак простора имена, претрага ће бити произведен од основног простора имена и имена категорија, а ако такав странице неће бити, претрага ће вратити листу чланака са сличним именима.
  • Исправљена је грешка, када је панел Моји алати сдвигалась у страну.
  • Исправљена је грешка, када име Листе Топ 10 немогуће је био да се створи, ако у име био симбол "/"
  • Тренутно постоји проблем са опоравком обрисаних коментара на блогове. Ако уклоните родитељска коментар, онда када се обнови подређени му коментари обновљена у погрешном редоследу.
  • Уклањање распореда сада доводи до појаве поруке о грешци. Радимо на томе да поправи ово.