FANDOM

На српском
Садржај вики
Уређај и технологија‏
Викиа политика
Корисник статус
Вики пројекти
Корисники вики
Вести од инжењера Викиа у нашој недељној блогу:
  • Страница Свеже измене више неће бити дуго да се покрене, ако на њој је много линкова на коментаре на блог. Ако након надоградње на вашем викију овај проблем не реши, контактирајте инжењера преко Посебно:Contact.
  • Приликом увоза информација о странци из Facebook сада ће бити правилно да се окупе све тражене податке.
  • На страницама Wikia.js/Monobook.js/Common.js и global.js/wikia.js/monobook.js/common.js више неће да се покрене додатни Јавасцрипт. То ће омогућити учесницима да мирно раде са шифром, без страха од грешака које могу да покваре посао уредника или саме странице вики.
  • Неке поп-уп прозора када их отворите се налазе не на свом месту, на пример, искривљени далеко десно. Ако на вашем викију постоји такав проблем, молимо вас да Посебно:Contact.
  • Ако имате било када кликнете десним тастером миша на било које место странице постоји разуман пауза, требало би да искључите на страници личних подешавања на картици Уређивање опцију "Уреди секције члан кликом десним тастером миша на заглавље одељка".