FANDOM

На српском
Садржај вики
Уређај и технологија‏
Викиа политика
Корисник статус
Вики пројекти
Корисники вики
Ове недеље инжењери су припремили довољно масиван упдате, покретањем низ важних додатака. Ми смо, као и увек, рећи о самом занимљив:
  • Вики Features - проширење, призванное замени Викиа Лабс и повећати могућности за администраторе о повезују/искључивати других додатака Викиа. Док је доступна само на енглеском викиях. Више о томе проширењу, прочитајте у посебном блогу.
  • Кабинет администратора и Нови дизајн личне странице учесника ће бити распоређени на свим викиях ове недеље. Радујемо се како првог, тако и другог.
  • Цхат соба је додао смајлије! О томе ће такође бити посебан пост на блогу. Кратко ћу рећи само да учесници могу узети кодови смајлија одавде: MediaWiki:Emoticons.
  • И даље изложена побољшања и корректировкам нови дизајн визуелног уређивача.
  • Оптимизован боја неких тема у Конструктору томе да везе су више лако читљив.
  • Статистика у Канцеларији админ сада приказује тачне цифре.
  • Интервики везе са употребом префикса [[Wikia:]] не ради у овом тренутку.
  • Постоји низ проблема са Стварањем распореда: исправно раде наслове H2 и H3, не можете да додате слике у галерију.
  • Постоје мале грешке у цхат поруке публикаются разговор са закашњењем.

Посебно је важна вест из содрудников Викиа - сада је све ново проширење на не-енглеских викиях ће се одвијати строго кроз 3 недеље након енглеских викий. Раније је тај период био од пар дана до "бесконачности". Строге оквире неће дати инжењерима да се опустите, а локализаторам ће бити довољно времена за превод порука новог проширења на друге језике.