FANDOM

На српском
Садржај вики
Уређај и технологија‏
Викиа политика
Корисник статус
Вики пројекти
Корисники вики
Данас инжењери су баг, који је победио у незваничном гласању као "најмодерније буг марта". Са њега и да почнемо:
  • Поправљен буг када порука са Зида дискусије другог учесника у коментару на чланак, ако је име члана поклапа са именом чланка.
  • Ажурирано уи коментара на чланке и блогове за Мобилни скинови. Сада он учитава брже и ефикасније користи мали екран мобилног уређаја. Одговоре скупљају под горњи ниво коментара и може се приступити ако двоструко кликнете на њих.
  • Копирајте и налепите вики кода при раду у Визуелном едитору у Chrome-у, више не ће издати грешке, на пример, када се користи таг <div>.
  • Претрага слика у "Чаробњаку генерисање галерије" поново даје исправне резултате.
  • Побољшана горњи мени сада да правилно ради у прегледачу Internet Explorer 8.
  • Коначно завршен рад на томе да се клизачи и слајдова приказују у прегледу приликом уређивања странице.
  • У процесу рефакторисање видео датотека смо суочени са чињеницом да је видео ресурса GameVideos, Southpark и Sevenload не може бити премештена у други именски простор због ограничења у уређивању овог видеа. У овом тренутку видео са ових ресурса изгледају на Викиа као празне датотеке. Препоручујемо учесницима да пронађу алтернативне изворе за ове видео снимке.
  • Икона за SVG датотека (конвертују у ПНГ), изгледа, не приказује исправно у овом тренутку.

Следеће недеље ће се одржати скупштина целог тима инжењера Викиа, дакле, ажурирања неће бити.