FANDOM

На српском
Садржај вики
Уређај и технологија‏
Викиа политика
Корисник статус
Вики пројекти
Корисники вики
Технички одељење Викиа је рекао да нови дизајн визуелног уређивача текста од данас ће бити укључен подразумевано на све нове викиях. Међутим, и даље ће бити могуће искључити преко WikiaLabs. А кроз неколико недеља ће коначно покренут на свим викиях. За то време ће бити исправљена све тренутне грешке и повећати брзину рада уредника.

Наставља се рад на Кабинет администратора, који је док је распоређен само на енглеском викиях. Од данас коначно покренут Тестовая Вики. Све је бета верзија исправке, на првом месту, да се учита на њу. Конкретно, Тест Вики већ сада су доступни и Кабинет администратора, и Викиа Progress Bar.

Сада када укључите проширења "Достигнућа" оснивач вики аутоматски ће добити икону "Оснивач вики".

Наставља мале проблеме са радом Викиа у Интернет Екплоре 8. Јављају грешке при креирању нових чланака и стварању нових блогу. Такође, постоје појединачне грешке приликом креирања клизача и галерија: слике не приказују или слова се појављују у том месту. Све те проблем и ми ћемо покушати да реши у блиској будућности.

На неким викиях постоје проблеми са цхат. Ако видите поруку "Error назад with MediaWiki сервер", молимо вас да пошаљете емаил запосленима Викиа преко Посебно:Contact.