FANDOM

На српском
Садржај вики
Уређај и технологија‏
Викиа политика
Корисник статус
Вики пројекти
Корисники вики
Представљајући вам скренем пажњу на вести од инжењера Викиа. Ово је наш недељни преглед:
  • У мобилни кожа додато способност да остављају коментаре на блогове и чланке. Док се то ради само за регистроване учеснике Викиа.
  • Број ступца на страници статистике вики показали не верни, често застареле податке. То је био фиксни.
  • Ако сте на вики, где није повезан Зид дискусија и да долази уобичајено обавештење порука на зиду у други вики, онда је ово обавештење ће се појавити поново и поново у року од 24 сата. Препоручујемо вам да у овом случају, идите на вики, где је прикључен Зид дискусију и да кликнете на линк "означи све као прочитано" у прозору обавештења.
  • На страници праћених вама странице су сада видљиви зидови дискусије које сте праћење.
  • Блок "Прочитајте више" на дну странице ће бити мало одвојен од главног чланка.
  • Прибран проред у насловима у Канцеларији администратора, да се имена у три реда није изашао изван оквира.
  • Након изласка Зидови дискусију смо бацили на свим викиях праћење страница дискусије учесника, ако такви су, као у овом случају, можете добити много обавештења, ако на вики ће бити прикључен зид дискусију. Ако и даље добијате много обавештења о мрачне вам поруке, молимо вас да ступите у контакт са инжењерима Викиа кроз страницу Посебно:Contact.
  • Са неким викий долазе поруке да Претражите вики понекад је потребно веома много времена. Ако имате нешто овако деси, контактирајте инжењера Викиа кроз страницу Посебно:Contact.
  • Страница Посебно:NewFiles у великом броју случајева не приказује датотеке које су отпремили на вики у последње време. Радимо на томе да се реши овај проблем.