FANDOM

На српском
Садржај вики
Уређај и технологија‏
Викиа политика
Корисник статус
Вики пројекти
Корисники вики
Теглилац (такође Роллбацк, енгл. Rollback [1]) — група кориснике, има посебан статус[2].

Правима Уреди

Градилиште уопште имају иста права као и обичних учесника. Међутим, такође је доступан посебан алат — враћање монтира.

Алати Уреди

Роллбацк измене Уреди

Ова алатка је доступна само превозник и нешто напредног верзије укидања измена (алата доступни свим учесницима, а суштина која лежи у Греенвоод уредити било коју странку, ако је нетачно).

Често се дешава да један вандалски чини неколико вандалних измене и тешко поништити све измене у реду. У овом случају смећа има свако право да врати котрља све промене одједном вандал. Ова функција се користи за укидањем масовне вандализма.

Уређивање зидови/форум Уреди

Ова функција вам омогућава да мењате постове других чланова на нови форумс и Валлс дискусије. Обичан корисник може само обрисати поруке из других странака, и едит - само свој.

Улога теглилац Уреди

Хаулер треба бити паметан и разуман. То је нешто изнад осталих учесника, тако да би требало да буде у стању да измири различите конфликте. Такође Хаулер треба јасно разликовати од вандалних корисних промена се избегла забуна.

Тривиа Уреди

Белешке Уреди

  1. онај који укида уређивање
  2. Администратори имају овај статус по подразумеваном.