FANDOM

ТЕХНІК (раније Домашевский Роман) — нискаактивнен учесник руском говорном и украино говорном Викиа.

Биографија Уреди

S.T.A.L.K.E.R. Wiki (uk) Уреди

ТЕХНІК придружио пројекту 12. децембра 2012. године, први едит направио переименовав чланак «Пудинг» на «Пудинг»[1]. У тај дан он је само урадио 9 измене. 15. децембар направио 54 измене и написао 6 чланака, након чега нестаје на 2 месеца. Враћајући се у фебруару 2013. године он чини 45 измене и написао је 13 чланака. 8. марта 2013. године 45 измене, написао 14 чланака, а затим пређите на сталном изменом. 22. маја 2013 ТЕХНІК тражио од учесника Kerm68 админ[2], али на крају августа Kerm68 подиже га до статуса бирократаа[3]. До краја марта 2014. године имао је смањена активност. У јулу је направио 6 измене, у августу 5 измене у октобру 12, а у новембру 3 последње измене. Направио на вики више од 2 000 измене.

На српском
Садржај вики
Уређај и технологија‏
Викиа политика
Корисник статус
Вики пројекти
Корисники вики

S.T.A.L.K.E.R. Wiki (ru) Уреди

ТЕХНІК придружио пројекту 11. марта 2013. године, тако што први едит написао коментар на блогу учесника Суп «Последња жеља»[4]. Кроз два дана, он чини другу уређивање, написао коментар на блогу учесника FRAER "Пут у «монолитовцы»[5]. У априлу чини 6 измене, 21. маја, чини 34 измене, у јуну и јулу урадио пар измене, у периоду од септембра 2013 до фебруара 2014. године направио 14 измене. У марту 2014. године учесник чини 29 измене, отпремио 15 слика и ствара блог «Сталкерский хумор»[6]. После тога нестаје на сат, када се вратила на пројекат 23. марта 2015. године, што је 18 измене и лоадед 16 слика. Направио на вики више од 100 измене.

Помоћ Вики (ru) Уреди

ТЕХНІК придружио пројекту 1. августа 2013. године, тако што први едит отпремио слику «Уређивање странице 01.јпг»[7], и на овај дан, ствара први чланак «Помоћ:Уређивање»[8]. Следећег дана, он чини 14 измене, написао је 5 чланака и преузима пар слика. У току августа 2013. године показала сталну активност. У септембру чини 9 измене, написао је 3 члана, а након тога нестане на неколико месеци. 21. марта 2014. године оснивач вики Wildream додељује учесник ТЕХНІК статус управника, и у тај дан ТЕХНІК поново почео да ће показати активност. Али ова активност је трајала све до 14. априла 2014. године, и након тога престаје да влада. Кратко вратио на пројекту 1. априла 2015. године, тако што 5 измене. Направио на вики више од 200 измене.

Survarium Вики (uk) Уреди

ТЕХНИЧАР основао вики 15. јула 2013. године, први едит урадио на наслов странице[9]. На овај дан је урадио 42 измене, 16. јул чини 72 измене, 17. јул чини 53 измене, од 18. до 19. јула направио 12 измене. У августу чини 54 измене, отпремио неколико слика. У периоду од септембра до октобра 2013 чини многе измене, написао је неколико чланака. 25. марта 2014. године чини последњих 31 уређивање, након чега престаје да активно доприноси. Најновији едит направио 18. јануар 2015 года[10]. Направио више од 500 измене.

Остали пројекти Уреди

Карактеристике Уреди

У овом тренутку учесник малоактивен. Само на хостинг направио више од 3 500 измене[14].

Белешке Уреди

  1. Прва измена на S.T.A.L.K.E.R. Вики (uk)
  2. Захтев боут добијање статуса администратора
  3. Повећање до статуса бюрократа
  4. Прва измена на S. T. A. L. K. E. R. Вики
  5. Друга измена на S. T. A. L. K. E. R. Вики
  6. Сталкерский хумор
  7. Прва измена на Викију Помоћ
  8. Прва измена на Викију Помоћ
  9. Прва измена на Survarium Вики (uk)
  10. Последња измена на Survarium Вики (uk)
  11. Допринос на Вики Заједнице
  12. Допринос на S. T. A. L. K. E. R. Мода Вики
  13. Допринос на ВикиВоины
  14. Бројач измене

Референце Уреди