FANDOM

На српском
Садржај вики
Уређај и технологија‏
Викиа политика
Корисник статус
Вики пројекти
Корисники вики
Статпад (набивание измене, иконица) — појам, характеризующее више бескорисних измене ради добијања икона или само повећање броја извршене измене.

УкупногУреди

Статпад вам омогућава да добијете иконе и достигнућа стечен начин. Обично то не сноси штету вики, али и корист не доноси. У неким случајевима такве повреде могу бити штетни, али често, штета се своди само на забиванию часописа малим изменама.

Учесника који се баве статпадом назива "статпадерами". Нажалост, таквих је доста на Викии, и на многим вики их немилосрдно банят. Међутим, сталне забране за статпад се јављају ретко, обично страствени статпадеров.

"Уметност" набивания изменеУреди

Пажња! Информације у наставку је дизајниран за тога, да би се лакше израчунати статпадеров, а не да би, да сте и сами ангажовали статпадом!

Отварајући овај спојлер ви обећати да "'никада"' не ћете напунити измене!

Начина набивания измене прилично много. Најчешћи - мале и практично бескорисне промене понављају у великом броју. Сазнајте више о томе како да значконабивания ће бити написан испод.

Ситне изменеУреди

Велики број малих измене вам омогућава да полако, али сигурно напунити бројач измене и зарадите беџеве. У почетку, то је безопасна за статпадера, тако и за вики, али више ће бити мањих промена, оне велике шансе да налетим на бан. Једна од подврста мале измене је многоразовое уређивање исте странице.

Предности:

  • Скоро увек можете да користите ову методу
  • У малим количинама не преузима никакву штету
  • Може напунити измене под уверљиве изговором (на пример, проставлять тачке тамо где су наизглед необавезно, али не боли)

Мане:

  • Морате да проведете време да се постигне ефекат
  • У великим количинама резултати часописи
  • У великим количинама измене лако да налетим на закључавање

Бескорисне уносе у блогуУреди

За стварање блогу одмах се додељује икону. Статпадеры-почетници обично стварају блог са бесмислено текстом, за шта нарываются на бан или упозорење, а њихов блог је уклоњен. Међутим, више професионални учесници могу да пишем на свом блогу да је било конвенционално-користан (на пример, предлог за побољшање вики или неком питање).

Предности:

  • Инстант награда
  • Ако је на уму, могуће је да се избегне блокаде

Мане:

  • Једнократна ефекат
  • Начин смањује шансе за успех у присуству форума на вики

Бескорисних коментара на блоговеУреди

3 и 10 комментов на различите блогове се додељују иконе. Ако вики велика, онда се наћи и коментар десетак блогова неће бити тешко, то не изазива сумње. Али на малим вики то је теже, често, можда ћете морати да пишу сасвим бесмислене коментаре.

Предности:

  • Лако и без последица проворачивается на великим вики
  • Прилично брзо добијање награде

Мане:

  • Веома је тешко направити на мале вики

Бескорисно поруку на зидуУреди

За поруку на зиду дискусије учесника даје икону. Најлакши начин да га добијете - да одговори на аутоматско поздравну поруку. Ако то није дошао, да ће морати да напише неко на зид (на пример, позове га у цхат).

Предности:

  • Инстант награда
  • Може да не изазове сумњу, ако урадите све је на уму

Мане:

  • Може захтевати време на проворачивание, ако на вики нема автоприветствий и ћаскање

Нокаут "Срећно измене"Уреди

Икону за срећан уређивање даје одмах 100 поена, али поштено да га није лако. Међутим, може да се прилагоди срећу са једноставним математике. Постоји неколико опција на акције:

Први - само да израчуна статистику, као и често тачка овом икону на одређену вики. То је прилично заморно и нетачно.

Друга опција - да било коју уређивање углавном простору и почети да поништи. У прозору описа ће бити написано: "Поништи измене бр ДВАДЕСЕТОГ направљен учесник ИмяУчастника". Последње Три цифре броја ДВАДЕСЕТОГ треба одузети од 1000 - толико измене остало до добијања икону, потребно је само да се "уђе" у својој правкой у садржалац хиљаде броја.

Трећа опција је сличан другом, али уместо укидања измене користи урл адреса последњег направио промене. За то направите едит углавном простору, кликните на дугме "прикажи измене на овој страници" и погледајте на урл. У његовом крају ће бити 2 броја - обратите пажњу треба на прво. Даље обрачун се врши на исти начин као и у другом случају.

Предности:

  • Инстант награда
  • У малим количинама је безопасан за вики
  • У малим количинама тешко добити бан

Мане:

  • Потребни прорачуни
  • Када многократном понављању лако добити катанац
  • Потребно је да стално буду на опрезу, тако да не пропустите потребне едит

Казне за статпадУреди

На многим вики за статпад казнити. Казна зависи од интерних правила вики, али скоро увек је прво упозорење, а онда - лоцк. Понекад набивание измене остаје и то неће проћи некажњено.

Занимљиве чињеницеУреди

  • На вики, где нема икона, статпад практично не постоји. Иако понекад постоје посебни вандали-статпаддеры, који блокира страницу свеже измене не за иконе, а са циљем да нашкоди администраторима и другим учесницима.