FANDOM

На српском
Садржај вики
Уређај и технологија‏
Викиа политика
Корисник статус
Вики пројекти
Корисники вики
Датум последње издање: Март, 2012

Ова политика одређује информације Викии прикупља, како ми користимо ову информацију, и како можете да контролишете начин на који се информације преносе. Ова политика се примењује само на Викии (у даљем тексту - "Сајт" или "услуга") и услуге које су у власништву и управља извођача викиа, Инц (у даљем тексту"Компанија"). Молимо вас, имајте на уму да када кликнете на линк на други сајт, ова Политика приватности се не односи, и Викиа не контролише, које информације су прикупљене од вас. Такође имајте у виду да, у случају, ако ова политика је у супротности са нашим условима коришћења, условима коришћења елемената за управљање.

Информације Које Прикупљамо, И Да Смо Са Њим Уреди

У Принципу Уреди

У циљу да се упише на Анонимни рачун, одабрана корисничко име, важећу е-маил адресу, лозинку и датум рођења су обавезна. "Додатне информације", које Вас замолим да пружи може да садржи ваше име, презиме и пол. Такође можемо да вас замолим да пружи додатне "додатне информације", као што су ваши интереси и хобији за потребе унапређења Свог профила међу заједнице Викиа. Било који "Додатне информације" ви сами обезбеде могу да буду доступни јавности. Ми користимо само ове информације за побољшање вашег искуства са услугом, укључујући и право циљање огласа.

Ако сте поднели захтев стварање заједнице Викиа, све ставке приказане у вези са овим могу бити доступни јавности.

КолачићиУреди

Викиа такође може послати један или више колачића - мали фајл који живи у вашем веб претраживачу, који вам омогућава да трансфер рад са пуном функционалношћу (нпр вас да се пријавите на сервис). Већина веб претраживачи омогућавају вам да онемогућите колачиће, и можете да наставите да користите услугу, ако се одлучите да то урадите. Међутим, неке функције сервиса не може да ради исправно, ако су колачићи онемогућени. Викиа користи неке од ових колачића и података прате неке од ових колачића у комбинацији са различитим оглашивачима и страна реклама мрежама. Викиа нема контролу над колачиће и друге информације прикупљене реклама и огласних мрежа, служе огласа на Викии, и ова политика се не односи на информације прикупљене у погледу ових услуга.

Анонимни корисник подаци се чувају у Сједињеним америчким Државама, и да га сервери рекорд информације, када добијате приступ сервису; информације као што су Ваша ИП адреса, време ваше посете, ваш Тип прегледача и језичка подешавања Свог прегледача.

Ако шаљете поруку компаније, можемо да се држе за дружење, тако да можемо да реагује на одговарајући начин, и да бисмо могли да укључите ваше повратне информације да се побољша сервис.

Није потребно да се региструјете налог или да нам дају своје личне податке, да користе услугу.

Викии прикупља све информације које сте дали, када измените садржај странице или услугу (на пример, ради измене, преузимање слика и др.) Показатељ да сте под условом да су информације оставила на картицу "Историја" у вези са уређеног странице или одговарајуће посебан/слике странице; позивање на најновије промене у заједницу поље на левој страни странице Викии, и корисничких доприноса.

Онлајн-бихејвиоралне рекламаУреди

Овај сајт ради са трећим лицима, укључујући и рекламне компаније и анализе веб-сајтовима компанија које користе колачиће да прикупљају информације анонимне информације карактера ("неперсональные подаци"), када посетите наш сајт и сајтовима трећих страна о вашем кретању преко мреже активности. То није лични подаци прикупљени помоћу колачића, обично се користе овим треће стране. страна реклама мрежама за приказивање огласа на сајтовима трећих страна специјално дизајнирани да задовоље своје склоности и интересовања. Ако желите да се не дозволи треће стране оглашавача од прикупљања података, сада можете да посетите било сваке огласне мреже, веб-сајт појединачно и да одбије, или да посетите Наи гатеваи одустане сајта да се одрекне свих мрежних рекламних колачића. Кликните овде за Наи гатеваи одустане сајта, http://www.networkadvertising.org/managing/opt_out.asp

Размена Информација Уреди

Викии само дели своје информације са другим лицима, под следећим околностима:

  1. Као што је описано изнад
  2. Са нашим садржаног и повезана предузећа, извођаче радова и добављачима. Захтевамо од тих странака да обради ваше информације у складу са овом политиком.
  3. Како да на захтев органа за спровођење закона
  4. Као што смо, по сопственом суду, сматрамо да је неопходно истражити кршења безбедности

Ако компанија испоставило се укључен у спајање или апсорпцију или било ком облику продаје дела или целокупне своје активе, ми ћемо вас обавестити путем исправке политике, о било какве личне информације ће бити пренете и/или примењује друга политика.

Ми такође можемо поделити трећим лицима обобщенную и обезличенную информације, на пример, број нових регистрованих корисника за одређени временски период, или број корисника који су изменили одређену заједницу.