FANDOM

На српском
Садржај вики
Уређај и технологија‏
Викиа политика
Корисник статус
Вики пројекти
Корисники вики
Подешавања — специјална функција за регистроване учеснике, омогућава, као што име сугерише, подесите неке параметре за практичност рада на Викиа.

УкупногУреди

Подешавања се налазе на страници Посебно:Preferences, можете доћи или директан линк или користећи дугме "Подешавања", доступним у поп-уп када пређете на свој аватар мени. Све урађене измене у подешавањима неће ступити на снагу пре него што кликнете располагающуюся одоздо на дугме "Сачувај". У случају, ако сте урадили нешто није у подешавањима, можете да их вратите подразумевани сличним дугме на дну странице. Обично учесници не морају често да иде на подешавања и промените их, међутим, ако сте тек почели да раде на Викиа, веома се препоручује да завири тамо и да подесите различите опције за своју удобност.

СекцијеУреди

Сва подешавања су подељени на пет делова: личне, е-поште, уређивање, везе са Facebook и различити. Сваки део је, заузврат, укључује неколико под-секције.

ЛичнеУреди

  • Основни подаци — у овом пододељку приказана име учесника (промена одавде немогуће), списак група учесника са линковима на њихов опис, постоји могућност да одредите пол, а такође да промените лозинку.
  • Потпис — овде сви се тиче подешавања потписа. Приказан њен тренутни поглед, а такође постоји могућност промене викитекста потписа (важи, ако ставите крпеља у одговарајуће поље).
  • Изглед — одељак вам омогућава да изаберете језик, начин писања датума, временска зона (по граду), кожа док прегледате подразумевано (Викиа или Monobook), "почетну страницу" (на њу ће се преусмеравају када кликну на лого википроекта), а такође подесити да се сакрије да ли је већи део огласа или прикажи све.

Е-маилУреди

Секција има смисла само за оне који је потврдио (или жели да потврди) адреса е-поште.

  • Укупног — овде је наведен тренутну адресу, која се по жељи може да се промени тако што ћете унети други у соответсвующем поље и оно потврђено да ли је ова е-маил.
  • Прате странице које сам... — омогућава вам да подесите које странице се аутоматски ће се ставља на листу праћених: измењене, креиране и/или преименоване вама.
  • Пошаљи ми е-маил... — избор писма које карактера желите да примате од Викиа. Можете да одустане, тако што ћете опозвати све показати, или тако што ћете изабрати одговарајућу ставку у самом дну одељка.
  • Зид дискусије и форум — прилагођава, о које од праћених тема желите да примате обавештење на маил.
  • Напредне опције — овде само два става: да ли шаљете поруке у ХТМЛ формату и сматрати да ли посещенными све странице од недељног дайджеста надзор. Последњи став има смисла само ако у пододељку "Пошаљи ми е-маил" изабран слање дайджестов.
  • Онемогући билтен — преко крпеља у ваздуху поље може да одустане од свих писама Викиа да ће бескорисни све остале опције овог одељка.

ЕдитУреди

Број подешавања, упрощающих уређивање страница.

  • Уређивање за напредне — у овом одељку можете да изаберете уредник страница, подразумевани теме, а такође наћи неколико помоћних ставки: раширение поља измене у изворном коду, означавање све ваше измене малим, искључивање позадинског осветљења вики-текста у изворном коду и сл.
  • Напредна подешавања — овде можете да изаберете само фонт који се користи током уређивање: од подешавања прегледача, једнак размак, serif или без.
  • Почетак уређивање — број бодова, омогућавају да почне уређивање страница на различите начине, као и да изаберете подразумевани празну страницу уместо распоред приликом креирања новог члана.

РазноУреди

  • Свеже измене, историје страница и дневнике — број подешавања утичу на приказивање снимака на страници Посебно:RecentChanges, у историји чланака у разним часописима. Два основна параметра — број дана и уноса који се приказују на једној таквој страници.
  • Праћене странице — подешавања у вези са вашим листом надзор. На крају става постоји ставка "Токен листе посматрања" — код у поље омогућава свакоме, зна га видите ваш списак надгледања.
  • Доказане измене — овде постоји само један став, који делује при прикљученом на пројекту патрулировании измене.
  • Напредне опције — број параметара, знатно олакшавање нешто у њиховом правилном избору. "Преусмерити на чланак када користите претрагу" вам омогућава да одмах да буде на жељену страницу користећи претрагу, ако сте тачно унели име. "Подразумевано је да спроведе претрагу по свим простор имена" веома корисно при коришћењу претрагу за проналажење странице шаблона, категорија, итд. "Прикажи скривене категорије" вам омогућава да видите користе у чланцима техничке категорије, ако они постоје.

Facebook ConnectУреди

Овај одељак има смисла само ако сте повезани или желите да повежете свој налог са своје странице на друштвеној мрежи Facebook. Овде је наведен само статус (повезан/није повезан) и присутан дугме за комуникацију.