FANDOM

На српском
Садржај вики
Уређај и технологија‏
Викиа политика
Корисник статус
Вики пројекти
Корисники вики
Уколико није другачије назначено, текст о Викиа сајтовима спадају под лиценцом Creative Commons Attribution-Share Alike 3.0 (Unported) (CC-BY-SA).

Половни Вики лиценца наћи на дну било које странице, или на десној страни уређивање странице.

Едит сајтова Викиа Уреди

Википроекти, који користе лиценце CC-BY-SA

У циљу стварања фонд слободног знања и слободне културе, сви корисници који измени или на други начин помаже вики пристане на давање права на јавну ре-дистрибуирати и поново користити своје доприносе слободно у било коју сврху, укључујући комерцијалну употребу, у складу лиценце CC-BY-SA. Ово коришћење је дозвољено са атрибуције аутора и слободном поновну употребу материјала и односи на све изведене радове овог материјала.

Кмењате или на други начин помаже вики, који користе лиценцу CC-BY-SA, сагласни сте се лиценцира било који текст који сте додали или промењене под лиценцом CC-BY-SA.

Википроекти, који користе лиценце CC-BY-NC

Уређивање или на други начин помаже вики да користи лиценцу Creative Commons Attribution NonCommercial license (CC-BY-NC), сагласни сте да ће ваш допринос бити лиценцирана под условима CC-BY-NC, под условом да сте одричете даље комерцијалну употребу овог текста. Напомињемо да је ваш допринос може бити поново користити под лиценцом CC-BY-NC.