FANDOM

Контакт форма

Контакт форма за комуникацију са запосленима Викиа

Комуникација Викиа
— један од најлакших начина да контактира Канцеларију Викиа за помоћ или решили техничка питања.

У овом тренутку, помоћ у српском језику може питати на форумима или у сербскоиазицхних помагача.

Ако је ваш Вики се користи материјал сумњивог садржаја, а сумњате да крши ауторска права, можете решити слањем захтева Викиа особље или се обратите са помоћник Викиа.

Члан садржај починити Уреди

Сваки учесник може уређивати чланке и друге странице на вики. Ако мислите да крене наопако уређивање или вандализам, можете штите стране и користите страница за разговор да објасни свој поступак.

Уколико сматрате да страна захтева посебну пажњу, а ако нема Вики администратор, можете се обратити Викиа особље.

Технички проблеми Уреди

Сви извештаји се усмеравају кроз буг посебан контакт форма. Ако је проблем управо софтвер MediaWiki, а не у функционисању Викиа, користите бубе претраживача bugzilla.wikimedia.org.

Остали проблеми Уреди

Запамтите да проблеми са Викиа, његов садржај и учесници морају да одлуче у првом степену, одређеној заједници вики. Многи вики има форум, блог или централни портал где можете пријавити проблем. Ако таквог нема онда се то традиционално користи за странице дискусију Маин Паге.

О овом проблему са одређеној странци, оставите му поруку на свом зиду дискусију.

Цомплек проблеми Уреди

Ако претходна методе не помогне у решавању проблема, увек можете контактирати путем контакт форму са Викиа особљем.