FANDOM

На српском
Садржај вики
Уређај и технологија‏
Викиа политика
Корисник статус
Вики пројекти
Корисники вики
Заштита сајта — метод заштите Вики у целини, који могу да користе запослени Викиа, Helpers, VSTF и администратора да ограничи одређене радње учесника одмах на целој Вики. Он може да се користи у случају масовног вандализма или спам напада.

Пажња: Само запослени Викиа, Асистенти и VSTF имају приступ том делу спецстраниц подразумевано. Администратори могу да замолим да омогући заштиту свог Вики, а у случају честе вандализма или спам напада, такође добити приступ овим поставкама.

Употреба Уреди

У подешавањима странице "Заштита сајта", приступ који има на Посебно:SpecialPages у одељку "Друге службене странице", може се дозволити следеће кораке само регистровани учесници или само администраторима:

  • Креирање нових налога.
  • Креирање нових страница.
  • Измене странице.
  • Преименовање страница.
  • Додавање слике.

Максимално време, на које можете да заштитите Вики — дванаест сати. Јер овај алат вам омогућава да се искључи уређивање Вики за већину обичних учесника, он не може да буде укључен на дужи рок. Време заштите Вики би требало да буде довољно само да мирно исправи последице вандализма или спам напада. Овај метод се не може користити за дугорочну заштиту Вики. Молимо вас да ступите у контакт са запосленима Викиа преко Посебно:Contact, да се упознају са алтернативним методама заштите Вики.

Када користите алат "Заштита сајта", ова акција ће бити уписан на страницу за часопис за заштиту и страницу Свеже измене.