FANDOM

Глобал навигациони мени — саставни део сваке странице Викиа (осим коже и Monobook), олакшава навигацију пројекат.
Глобална Мени

Врх глобална навигациони мени

Опис Уреди

Је беле траке на врху екрана, сенчење док се креће. Главни ставка менија је тражење низ са лупом свитцх "Претрага унутар вики/све википроектам" дугме и унесите упит.

Боттом мену

Доња глобална Мени

На њено лево је логотип Викиа (прослијеђен централном вики портала када кликне)[1] и списак линкова за најразвијенијих и најпопуларнијих пројеката, као и главна страница "Вики месец"[2].

Десно од тражени појам је заокружен аватар (када пређете открива "Мени парти": "Разговор", "Сеттингс", "Хелп", "Одјави се"), "звоно обавештења" и "Цреате Вики".

Неовлашћеним лицима личне листе се модификовани у "улазу менија."

Историја Уреди

До 2. децембра, 2014 дизајн глобална Мени је радикално другачији од садашњости:

  • Мени Боја усклађени са шемом пројекта боја;
  • Тражи стринг има посебну јединицу под локалном Нав. Мени;
  • Дугме "Креирај Вики" налази између логоа и листе Викиа чворишта;
  • Аватар учесник није била заокружена.

Велике промене претрпео списак чворишта, која укључује укупно три секције: "Филмова и ТВ емисија", "Игре", "Хоби/Викиа» («Забава», «Видео игре», «Свакодневица» за енглеском језику портала на) и покривају више од 48 пројеката.

  • Да ли је већа за 17%;
  • Дугме "Креирај Вики" био између пољу за претрагу и текст;
  • Прекидач (на вики/све вики) донет из сеарцх стринг, петља је само у праву графички елемент;
  • Напомена круг био црвени (као у претходном менију).
  • Пребаците у комбинацији са лупом
  • "Буббле обавештење" је репаинтед сива

Фиксни 11 Фебруар 2015 додао транслуценцију док сцроллинг, доњи граница менија није тако јасна.

У фебруару 18., 2015 обавештење обнова листа је одвојен од личног менија (било звоно).

Белешке Уреди

  1. Важно је напоменути нестандардне решења које проистичу из руског говорног подручја портала: Поставите детаљан референца на страницу "Вики месец" прва тачка на менију, замена чвориште са "Цомицс" (црвена) у "Књигама" (Оранге).