FANDOM

На српском
Садржај вики
Уређај и технологија‏
Викиа политика
Корисник статус
Вики пројекти
Корисники вики
Ботови — то је мали програми или скрипте које чине аутоматске измене на Викију, помаже учесницима да врше мноштво истих или мањих рутинске измене. На пример, померање групе страница у нови категорије, замена једне речи на другу, додавање шаблона, проставление межъязыковых везе.

Статус бота Уреди

Пошто бот може да направи много измене за време свог рада, да "загрязнит" страницу измене Свежег, можете да доделите му статус бота. У овом случају измене ће бити сакривен на страни Свежег измене, иако их увек се могу видети кликом на линк "Прикажи измене ботова".

Да бисте добили такав статус за бота, молимо вас да ступите у контакт са запосленима Викиа преко Посебно:Contact или се обратите учесницима који имају статус helper.

Важне напомене Уреди

Ботови на Викиа обавезни да имају ограничену брзину уређивање, тако да они не перегружали сервера отварање и чување страница за веома кратко време.

Страна учесника-бот треба да изгледа на следећи начин:

  • треба да буде јасно написано, да је овај члан — бот.
  • треба да буде власник бота.
  • мора да буде присутан линк на страницу за дискусију власника бота.

Обични чланови морају одмах да се обратите администратору Вики, да је блокирао бот, ако га аутоматске измене неисправне или изазивају поремећаје у раду Вики.

Додатне напомене Уреди

За више информација о подешавању робота се могу видети следећи извори на српском језику: